آشنایی با دوربین مداربسته دید در شب

دوربین مداربسته دید در شب چیست؟

دوربین مداربسته دید در شب موضوعی است که در این مقاله صحبت می‌کنیم. یکی از نیاز‌های اصلی انسان‌ها که بسیار ضروری می‌باشد، تامین امنیت می‌باشد و بشر همیشه به دنبال این بوده که با استفاده از وسایل گوناگون امنیت خود را تامین کند. امروزه به واسطه‌ی پیشرفت‌های صورت گرفته در تمامی زمینه‌ها، انسان‌ها توانسته‌اند وسیله‌ای فوق العاده را جهت تامین امنیت خانه‌ها و مکان‌های اداری و… طراحی کرده و بسازند.

این وسیله به افزایش امنیت افراد کمک بسیاری کرده و توانایی‌های منحصر به فردی نیز دارد. دوربین مداربسته دید در شب همین وسیله است که توانسته به خوبی در هنگام شب از سرقت و ورود  دزدان به مکان‌هایی که مجهز به این دوربین هستند، جلوگیری کرده و در صورت ورود هشدار داده و تصاویر آن‌ها را نیز ثبت کند.

در ادامه این مقاله بیشتر در خصوص این دوربین‌های مداربسته صحبت می‌کنیم. در صورتی که تمایل دارید بیشتر با دوربین‌های مداربسته دید در شب آشنا شوید، می‌توانید ما را تا پایان همراهی کنید. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید به کانال تلگرام برنا بنیان مراجعه کنید.

دوربین مداربسته دید در شب چیست؟

در میان انواع مختلف دوربین‌های مداربسته، دوربین‌ مداربسته دید در شب از قابلیتی جدید و فوق العاده برخوردار است. این قابلیت از نام این مدل از دوربین‌های مداربسته نیز مشخص است و آن قابلیت دید داشتن در شب در این دوربین‌ها می‌باشد‌. سیستم این دوربین‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که بتوان در تاریکی مطلق شب که دیدی وجود ندارد و امکان مشاهده‌ی هیچ جسمی وجود ندارد، تمامی انسان‌ها و اجسام و حرکت‌های آن‌ها را ثبت و ضبط کند و از وقوع بسیاری از حوادث و خطرات جلوگیری می‌کند. قابلیت تشخیص حرکت در دوربین مداربسته و ضبط آن در این مدل از دوربین‌ها باعث شده تا در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

انواع دوربین مداربسته دید در شب

دوربین‌های مداربسته دید در شب با توجه به یک سری از موارد، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند و هر یک کارایی دارند. در ادامه انواع دوربین مداربسته دید درد شب را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع دوربین‌های مدار بسته دید در شب از نظر برد

دوربین‌های مداربسته دید در شب از نظر میزان برد خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند.

  • دوربین‌های مداربسته دید در شب کوتاه برد: این مدل از دوربین‌های مداربسته، برد دوربین بسیار کم بوده و کیفیت عکس‌ها نیز کم می‌باشد و باعث ایجاد نویز دوربین مداربسته می‌شود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه ” علت ایجاد نویز دوربین مداربسته چیست؟ ” مراجعه کنید. از این مدل از دوربین مداربسته دید در شب به عنوان ارزان‌ترین و کم هزینه‌ترین دوربین‌ها یاد می‌شود. در اینستاگرام ما می‌توانید با این مدل بیشتر آشنا شوید.
  • دوربین‌های مداربسته دید در شب میان برد: این دسته برد دوربین‌ مداربسته یکی از پرکاربردی‌ترین دوربین‌ها برای استفاده کردن در منزل‌ها می‌باشند. کیفیت عکس این نوع برد دوربین‌ها متوسط نیز می‌باشد.
  • دوربین‌های دید در شب پیشرفته: آخرین مدل در دسته این دوربین‌ها، دوربین مداربسته دید در شب می‌باشد‌. وجود قطعات با کیفیت، وضوح تصویر بالا و اچ دی و پشتیبانی و امکان ضبط حرکات اجسام تا برد بسیار دور از ویژگی‌های این مدل می‌باشد. شما می‌توانید از طریق تماس با برنابنیان با این دوربین بیشتر آشنا شوید.

 

معرفی انواع دوربین مداربسته دید در شب

 

انواع دوربین‌های مداربسته دید در شب از نظر میزان نور

در این دسته نیز انواع مختلفی از دوربین‌های مداربسته دید در شب قرار می‌گیرند که در ادامه آن‌ها را برای شما بیان می‌کنیم.

  • دوربین مداربسته دید در شب مادون قرمز: سادگی، قیمت ارزان و مناسب، استفاده از لامپ‌های ال ای دی و نور مادون قرمز جهت تماشای اجسام در تاریکی و برد کم از جمله ویژگی‌های این دوربین‌های مداربسته است. برای آشنایی با خدمات دوربین مداربسته می‌توانید با ما تماس بگیرید.
  • دوربین‌های مداربسته دید در شب در نور کم: قابلیت دیدن اجسام و انسان‌ها در نور کم و برد معمولی از ویژگی‌های این مدل از دوربین‌های مداربسته دید در شب می‌باشد. شما جهت مشاوره دوربین مداربسته حرفه‌ای و رایگان می‌توانید از برنا بنیان کمک بگیرید.
  • دوربین‌های مداربسته دید در شب حرارتی: این دوربین به گرما حساس بوده و اجسام دارای گرما را تشخیص می‌دهد و با توجه به ویژگی‌هایش کاربرد‌هایی دارد.

بهترین دوربین مداربسته دید در شب

انتخاب یک مدل از دوربین‌های مداربسته و معرفی آن به عنوان بهترین دوربین مداربسته دید در شب امکان پذیر نیست و نوع کاربردی که از آن انتظار دارید و همچنین تفاوت دوربین مداربسته تحت شبکه و آنالوگ در آن تاثیر گذار است. اما به طور مثال دوربین های حرارتی در مکان‌های کوچک، دوربین‌های مادون قرمز در منازل، دوربین‌های نور کم در مکان‌های بزرگ و کم نور مورد استفاده قرار می‌گیرند و بهترین گزینه برای انتخاب در این مکان‌ها می‌باشند.

 

بهترین دوربین مداربسته دید در شب

 

مشکل دید در شب دوربین مدار بسته

یکی از مشکلات بزرگی که در دوربین‌های مداربسته دید در شب وجود دارد، کیفیت کم تصاویر ضبط شده و مشکل در دید آن می‌باشد. در هنگام شب به واسطه‌ی تاریکی هوا، مشکلاتی در دید دوربین‌های مداربسته دید در شب به وجود می‌آید و گاهی تصاویر سیاه و سفید می‌شود.

اگر می‌خواهید پاسخ این سوال را که دلیل سیاه و سفید شدن تصاویر دوربین مداربسته چیست؟ را متوجه شوید دیگر مقالات ما را درباره‌ی این موضوع مطالعه کنید.

تعمیر دید در شب دوربین مداربسته

در قسمت قبلی بیان کردیم که مشکل اصلی در دوربین مداربسته دید در شب مشکل در دید آن است و یا برد کمی داشته یا تصاویر آن چندان واضح نمی‌باشد. شما جهت برطرف کردن مشکلات مربوط به دید دوربین‌های مداربسته دید در شب می‌توانید از برنابنیان کمک بگیرید و همچنین با پرسیدن این سوال که بهترین مانیتور برای دوربین مداربسته کدام است؟ و انتخاب بهترین مانیتور، مشکلات مربوط به این سیستم را کاهش دهید.

 

تعمیر و قیمت دوربین مداربسته دید در شب

 

قیمت دوربین مداربسته دید در شب

قیمت دوربین مداربسته دید در شب در حقیقت قیمت ثابتی نیست و می‌تواند در اثر عواملی تغییر کند. نوع مدل دوربین مداربسته، میزان کیفیت و کارایی، تجهیزات مورد نیاز جهت راه اندازی، برند دوربین مداربسته مناسب برای شب و… از جمله عواملی هستند که در قیمت این دوربین‌ها موثرند و به همین خاطر نمی‌توانیم که قیمت ثابتی را برای آن‌ها بیان کنیم.

 

کلام آخر

در این مقاله درباره‌ی دوربین مداربسته دید در شب صحبت کردیم و تلاش کردیم تا مطالبی را که در ارتباط به این دوربین‌های مداربسته وجود دارد برای شما بیان کنیم. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر را از مجموعه برنابنیان دریافت کنید و همچنین به پاسخ این پرسش که مقایسه بین دوربین مداربسته داهوا و هایک ویژن چیست؟، از طریق پرسش آن از متخصصان برنابنیان دست پیدا کنید.

همچنین برای آشنایی با مجموعه ما می‌توانید قسمت را که تحت عنوان درباره برنابنیان در سایت موجود است، مطالعه کنید تا با این مجموعه نیز آشنا شده و اطلاعاتی را در خصوص آن به دست آورید. از همراهی شما تا پایان این مقاله با نگاه پر از مهرتان، از شما بسیار تشکر می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *